poniedziałek, 6 lutego 2012

Człowiek

Nie umiem rozmawiać z Tym Człowiekiem. Czegokolwiek nie dotknę, za cokolwiek się nie wezmę i tak jest źle. I będzie źle. I ta cała miłość, tak cholernie przereklamowana miłość już nie daje rady, nie zatuszuje tego całego bólu jaki Ten Człowiek mi sprawia. Ten Człowiek nie wie tak naprawdę, czego chcę, tak myślę. A nawet gdyby wiedział, to nic by w tym kierunku nie zrobił. Ten Człowiek może mnie czasem trochę kocha, ale tylko wtedy, kiedy ktoś musi zrobić herbatę, albo popatrzeć jak się goli, bo Ten Człowiek nie ma zielonego pojęcia o uczuciach, takich prawdziwych. Poza tym, jakie pojęcie o uczuciach może mieć Ten Człowiek, który pół życia spędził, nie wiedząc w czym tkwi, w jakim bagnie i nie ma już dla mnie znaczenia, kiedy Ten Człowiek mówi mi, że mnie kocha, że chce ze mną spać, że znalazł dla mnie pracę, że stara się jak może, a ja go nie doceniam. Gdyby Ten Człowiek był doceniany, to przecież nie byłoby tak, jak jest. A koń jaki jest każdy widzi. Ja muszę powstrzymywać nas oboje od łez, kiedy się kłócimy albo kiedy nawet zwyczajnie rozmawiamy, bo Ten Człowiek ma całe życie zły humor, a zły humor to też moje drugie imię.
A gdyby tak się rozstać i już nigdy więcej na siebie nie spojrzeć?
Nie da się, za wiele dla mnie znaczy, bo to nie jest jakaś tam szkatułka, którą postawię na kominku, na którą sobie popatrzę od czasu do czasu, którą od czasu do czasu odkurzę, którą za jakiś czas zrzucę na podłogę, bo nie chcę jej oddawać biednym, bo po cholerę biednym szkatułka, która dla mnie znaczy tak dużo. A Ten Człowiek znaczy dla mnie jeszcze więcej. Znaczył, bo dawno mnie nie widział. Ten Człowiek widuje mnie raz na jakiś czas i naprawdę nie interesują mnie jego monologi na temat jego byłych, niedoszłych, przyszłych, niebyłych, męskoosobowych, żeńsko osobowych, psów, królików, hodowli bydła czy rozpylania pestycydów na polu ziemniaków jego dziadka. Z drugiej strony ja nie umiem z nim rozmawiać, jak z człowiekiem. To nie jest normalne, czy jest? Poza tym, czy ja jestem tylko wtedy, kiedy on tego chce? Ten Człowiek nie jest w stanie pojąć, że inni normalnie żyją, gdy on się odwróci. Czy to plecami do nich, czy od nich.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Light Purple Pointer 1xff#ffffffxff2xff♥xff30xff25xff100xff3xff0xff50xff0