poniedziałek, 6 lutego 2012

Twoja podświadomość mi nie ufa...

Twoja podświadomość mi nie ufa.
-dlaczego tak sądzisz ? - zapytała .
- bo gdy śnisz o mnie nie są to miłe sny, myślisz o zdradzie, o tym, że mam Cię dość a sama dobrze wiesz, że tak nie jest.
- to nie znaczy o tym, że moja podświadomość Ci nie ufa, to oznacza, że się boje, boje się, że może przyjdzie jakaś dużo lepsza ode mnie, dużo ładniejsza, szczuplejsza, fajniejsza, zakochasz się zapomnisz o mnie i mnie zostawisz a to było by dla mnie czymś najgorszym co może mnie spotkać .
- więc przestań się bac, jestem z tobą, tylko Ciebie kocham . nie chce żadnych innych, ładniejszych, chudszych, ani fajniejszych. Dla mnie jesteś ideałem !
- ideały przecież nie istnieją, nie ma ludzi idealnych, każdy ma wady, a ja w szczególności. Nic Ci tak naprawdę nie mogę dać !
- twoje zalety i twoja miłość przyćmiewają wszystkie twoje wady, możesz robić wszystko co najgorsze, miłość jest największą zaletą i największym skarbem jaki możesz mi dać. Po prostu to zrozum i nic już nie mów.
- Kocham Cię.
- wiem i to jest właśnie najpiękniejsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Light Purple Pointer 1xff#ffffffxff2xff♥xff30xff25xff100xff3xff0xff50xff0